پرشین تون

ساخت وبلاگ
                   

    آن طور که از شواهد پیداست Assassin’s Creed IV واقعا بلندپروازانه ترین بازی یوبی سافت می باشد ، زیرا بر طبق اعلام یوبی سافت Assassin’s Creed IV بهترین نسخه در تاریخ این سری است و متنوع ترین عنوان جهان آزاد را در تاریخ این سری برایتان ارایه خواهد داد. در این بازی شما هیچ وقت بیکار نخواهید بود و هیچ وقت از بازی کردن این عنوان خسته نخواهید شد چرا که با استفاده از سیستم جدیدی به نام Horizon ( افق ) همیشه کارهایی برای انجام دادن خواهید داشت.

    Jean Guesdon تهیه کننده ی خلاق یوبی سافت در گفتگویی با سایت VG247 اعلام کرده است :

    هنگامی که ما قصد ایجاد یک دنیای جهان آزاد را داریم مشکلاتی در این بین وجود دارد که باعث می شود که طراحی چنین بازی هایی به هیچ وجه آسان نباشد. چرا که در جهانی که بازی بر پایه ی آن می چرخد شما نیاز دارید که چیز هایی شامل NPC ها ( مردمان عادی ) ، ماموریت ها ، طرح های داستانی و دیگر جزییات را در بازی قرار دهید. و زمانی که جهان شما با کارائیب در Assassin’s Creed IV: Black Flag ترکیب می شود حتی چنین مواردی که در بالا به آن اشاره شد سخت تر هم می شود. وی ادامه داده است : تعادل در بازی های جهان آزاد باید وجود داشته باشد. ما نمی توانیم که یک جهان کوچک را بسازیم زیرا آن وقت بازیکنان احساس محدودیت در بازی خواهند کرد و حس آزادی از یک دنیای فانتزی دزدان دریایی به بازیکن دست نخواهد داد. در عین حال و در سمتی دیگر ما باید به این اطمینان برسیم که بازیکن هرگز احساس پوچی و یا خستگی در بازی جهان آزاد نداشته باشد. به همین علت است که ما در حال اجرای یک سیستم جدید در بازیمان با نام Horizon هستیم. کارایی این سیستم بدین صورت است که هنگامی که شما از دوربین کوچک خودتان استفاده می کنید ، بدون توجه به منطقه ای که در دریا هستید همیشه چیزی را در افق خواهید دید که می توانید بروید و آن ماموریت را انجام دهید.

    این ماموریت ها یا چیز ها می تواند شامل مشاهده ی متحدانی از شما باشد که نیاز به دفاع در برابر حملات دشمنان دارند ، یا می تواند شامل مشاهده ی یک جزیره ی جدید باشد که می توانید آن را کشف کنید و یا می تواند شامل دیدن یک نهنگ باشد که شما باید آن را شکار کنید. دنیای ما در قسمت چهارم واقعا متنوع ترین عنوان در مقایسه با هر کدام از Assassin’s Creed های گذشته می باشد. ما می خواهیم تا جایی که ممکن است این دنیا بسیار زنده و پر از حوادث مختلف باشد. انواع مختلفی از محیط ها و حوادث غیر قابل پیش بینی در این جهان وجود دارد که شما می توانید آن ها را کشف کنید.

    وقایع Assassin’s Creed IV: Black Flag در سال ۱۷۱۵ رخ می دهد و عصر طلایی دزدان دریایی را روایت خواهد کرد. جایی که دزدان دریایی در کارائیب برای خود حکومت دارند و یک جمهوری جدید را تاسیس کرده اند. قهرمان جدید قسمت چهارم فردی عجول و بی پروا با نام Edward Kenway است که عضو گروه دزدان دریایی آساسین هم می باشد.او مبارزه را راهی برای شکوه می داند و به علت اتفاقاتی به جنگ های بی پایان بین آساسین ها و تمپلارها نیز کشیده می شود. جنگی که ممکن است هر آن چه که دزدان دریایی تاکنون برای خود ساخته اند را از بین ببرد. حال شما باید در ماجراجوی های خودتان در بیش از ۵۰ مکان منحصر به فرد در بازی و از کینگستون تا ناسائو و در متنوع ترین جهان Assassin’s Creed که زندگی دزدان دریایی را به تصویر خواهد کشاند جلوی ثبت چنین فاجعه و نابودی دزدان دریایی را بگیرید. Assassin’s Creed 4: Black Flag در تاریخ ۲۹ اکتبر ۲۰۱۳ ( ۷ ابان ۱۳۹۲ ) برای ps4 / xbox one/ PC / X360 / PS3 / Wii U منتشر خواهد شد.

    پرشین تون...
    ما را در سایت پرشین تون دنبال می کنید

    برچسب : نویسنده : رضا rezaaez بازدید : 932 تاريخ : شنبه 1 تير 1392 ساعت: 17:35

                  

                      

       

      100 والپیپر زیبا و دوست داشتنی برای همه دوستداران و همراهان سایت پرشین تون. از دیدن این تصاویر زیبا و دلنشین لذت ببرید.پرشین تون اوقات خوشی را برای شما آرزومند است...


      برای دانلود کلیک کنید .

       

      پرشین تون...
      ما را در سایت پرشین تون دنبال می کنید

      برچسب : نویسنده : رضا rezaaez بازدید : 985 تاريخ : شنبه 1 تير 1392 ساعت: 17:34

      -                 

         

        اینکه بازی ای از روی یک فیلم یا انیمیشن ساخته شود و امتیازات خوبی را هم در یافت نکند، به امری طبیعی تبدیل شده، اما اخیراً بازی هایی که کمپانی Disney از روی انیمیشن هایاستودیوی Pixar خلق می کند، نمایش های خوبی داشته اند و نظر خیلی ها را به خودشان جلب کرده اند. بازی هایی که آن ها از روی Toy Story 3 و Cars 2 ساختند، زیبا و قابل قبول بودند و توانستند نشان بدهند که همیشه بازی هایی که از روی فیلم یا انیمیشن ساخته می شوند، بد از کار درنمی آیند. حال با اکران انیمیشن Brave در سینماها، کمپانی Disney بازی ای از این انیمیشن راهی بازار کرده تا بتوان ماجراهای شخصیت های آن را در قالب بازی هم مشاهده کنیم.

         

        این بازی را می توانید از لینکهای زیر به ترتیب دانلود کنید

        حجم فایل: 2200 مگابایت

         

         

         

        پرشین تون...
        ما را در سایت پرشین تون دنبال می کنید

        برچسب : نویسنده : رضا rezaaez بازدید : 1149 تاريخ : شنبه 1 تير 1392 ساعت: 17:33

                          

           

          محصول 2010 کمپانی یونیورسال و ایلومینیشن ، Despicable Me2 ("من نفرت انگیز"/ " بدترین بابای دنیا ") بینندگان زیادی را از سراسر جهان مجذوب خود کرد. این کمپانی ها درآن سال بعد از بدست آوردن بیش از 450 میلیون دلار به یکی از بزرگترین کمپانی های موشن پیکچر تاریخ آمریکا تبدیل شدند. نسخه دوم این انیمیشن پرفروش قرار است تابستان ( 3 جولای ) روی پرده رود.

          پرشین تون...
          ما را در سایت پرشین تون دنبال می کنید

          برچسب : نویسنده : رضا rezaaez بازدید : 1041 تاريخ : شنبه 1 تير 1392 ساعت: 17:32

                           

            امسال شرکت Square Enix فعال تر از هر سال دیگری حضور پیدا کرده و عناوین متنوعی رو برای حضور در نمایشگاه E3 2013 گسیل کرده تا قدرت خود را به روی ناشرین دیگر بکشد.حال برای این نمایشگاه ویدئویی از عنوان مورد انتظار Thief را منتشر کرد که در ادامه میتوانید آن را مشاهده و دانلود کنید. عنوان اول شخص مخفی کاری Thief برای پلتفرم های PC/XOne/PS4 در تاریخی نا معلوم عرضه خواهد شد

            پرشین تون...
            ما را در سایت پرشین تون دنبال می کنید

            برچسب : نویسنده : رضا rezaaez بازدید : 984 تاريخ : شنبه 1 تير 1392 ساعت: 17:31

                             

              انیمیشن کونگ فو پاندا را به خاطر دارید ؟ کارگردان این انیمیشن مارک آزبورن در نظر دارد اینبار داستان شازده کوچولو را بر روی پرده سینما بیاورد . شازده کوچولو" شاهکار آنتون دوسن اگزوپری، این بار با صدای سه برنده اسکار بریجز، کوتیار و دل تورو ساخته می شود. این رمان کلاسیک فرانسوی با صدای جیمز فرانکو، راشل مک آدامز، جف بریجز، مارتین کوتیلار، بنسیو دل تورو و پل جیامتی ساخته می شود .

              مارک آزبورن که کارگردانی "کونگ فو پاندا" را برعهده داشت، این انیمیشن را با همکاری اونیکس فیلمز می سازد. داستان این انیمیشن بر خلبانی متمرکز است که هواپیمایش در بیابانی در صحرا مجبور به فرود می شود و او با پسر بچه ای آشنا می شود که می گوید شاهزاده ای است که از سیاره ای دیگر به زمین آمده است. در حالی که خلبان هواپیمایش را تعمیر می کند، شازده کوچولو ماجراهایی از سیاره خودش و ساکنان دیگر سیاره هایی که دیده، تعریف می کند. جف بریجز در نقش شازده کوچولو صداپیشگی می کند ولی هنوز نقش شخصیت های دیگر معلوم نیست. کتاب شازده کوچولو سال 1943 منتشر شد و به زبان های متعدد تاکنون ترجمه شده است و با ماهیت فلسفی اش هم برای کودکان مناسب است و هم در میان بزرگسالان طرفدار بسیار دارد. این داستان تاکنون بارها به صورت فیلم و مجموعه تلویزیونی درآمده و پارامونت نیز در سال 1974 آن را در قالب یک فیلم به کارگردانی استنلی دونن راهی پرده نقره ای کرد. این کتاب اخیرا در تلویزیون فرانسه در قالب یک مجموعه تلویزیونی بار دیگر به نمایش درآمد

              پرشین تون...
              ما را در سایت پرشین تون دنبال می کنید

              برچسب : نویسنده : رضا rezaaez بازدید : 1007 تاريخ : شنبه 1 تير 1392 ساعت: 17:30

                                

                 

                باز هم HALO . اینطور که مشخص است دوری و دست برداشتن مایکروسافت از سر سری بازی های هالو دور از ذهن می باشد . بالاخره هر چه باشد ، عنوان جدیدی از این سری معرفی شد که در ادامه می توانید تریلر آن را دانلود و مشاهده کنید . استدیو ۳۴۳ Industries اعلام کرد که عنوان جدیدی از سری بازی های Halo در حال ساخت است و با فریم ۶۰ اجرا خواهد شد . اطلاعات کامل تری هنوز منتشر نشده است ، به محض انتشار اطلاعات جدید بر روی سایت قرار خواهد گرفت .

                پرشین تون...
                ما را در سایت پرشین تون دنبال می کنید

                برچسب : نویسنده : رضا rezaaez بازدید : 1035 تاريخ : شنبه 1 تير 1392 ساعت: 17:29

                                  

                  کانال دیزنی برای طرفداران کارتون فینیس و فرب یک سورپرایز دارد و اون تریلر جدید سری ویژه ماموریت مارول میباشد که قرار است تابستان امسال پخش شود. این اولین باری است که شرکت محبوب دیزنی از شخصیتهای مارول در انیمیشن خود استفاده میکند.(شخصیتهای مارول یونیورس شخصیت داستان های تخیلی هستند که توسط شرکت مارول ساخته شده اند. از معروف ترین آنها میتوان از اسپایدر من ، هالک و ایکس من نام برد.) دراین برنامه که از آن " رویداد حماسی تلویزیونی " یاد شده ،اسپایدر من ، مرد آهنی ، تر و هالک،توسط آخرین نقشه دکتر دوفن اشمیرتز قدرت خود را از دست میدهند و این وظیفه فینیس و فرب است که با تشکیل یک تیم کمک کنند تا سوپر قهرمان های مارول قدرت خودشان را بازیابند و ضد قهرمان های مارول  رد اسکال ، ویمپلش ، ونوم و مدک را که با دکتر دوفن اشمیتز متحد شدند تا "مایهم "را به وجود بیاورند- شکست دهند.

                  پرشین تون...
                  ما را در سایت پرشین تون دنبال می کنید

                  برچسب : نویسنده : رضا rezaaez بازدید : 1254 تاريخ : شنبه 1 تير 1392 ساعت: 17:29

                                   

                    این بود که سونی قصد دارد ابتدا واکنش ها به کنسول جدید مایکروسافت را ببیند و بعد برگ برنده خودش را رو کند. با معرفی ایکس باکس وان مایکروسافت، حالا سونی دیگر دلیلی برای مخفی کاری ندارد و ساعتی پیش سرانجام از پلی استیشن ۴ رونمایی شد. طراحی جدید PS4 ظاهری تیره و یک دست به آن داده و به ایکس باکس وان هم شبیه است. ضمن اینکه می توانید آن را به صورت افقی یا عمودی قرار دهید. پلی استیشن ۴ با پردازشگر ای ام دی با ۸ هسته Jaguar کار می کند و پردازشگر گرافیکی آن هم از خانواده Radeon است. میزان رم این کنسول ۸ گیگابایت از نوع GDDR5 است و پخش کننده بلو-ری 6x دارد و از هارد درایو داخلی استفاده می کند. اما خبر خوب برای علاقمندان بازی های کامپیوتری این است که سونی تصمیم گرفته در راه اعمال محدودیت ها، مسیری متفاوت با مایکروسافت انتخاب کند. خبرهای بد در مورد ایکس باکس وان را که به یاد دارید؟ سونی اعلام کرد این کنسول برای کار هیچ نیازی به اینترنت ندارد و قابلیت اجرای بازی های دسته دوم را هم خواهد داشت. پلی استیشن 4 با قیمت ۳۹۹ دلار به بازار ارایه خواهد شد و در این مورد هم ۱۰۰ دلار از ایکس باکس وان ارزان تر خواهد بود. زمان ارایه به بازار هم مانند ایکس باکس وان از آبان ماه است. بنابراین هر دو کنسول رقیب با هم به بازار می آیند.

                    پرشین تون...
                    ما را در سایت پرشین تون دنبال می کنید

                    برچسب : نویسنده : رضا rezaaez بازدید : 921 تاريخ : شنبه 1 تير 1392 ساعت: 17:28

                                     

                       

                      چاقی (به انگلیسی: The Fat) نام پویانمایی محصول دانشکده گرافیک کامپیوتری سوپینفوکوم (به انگلیسی: Supinfocom) کشور فرانسه می‌باشد که به کارگردانی سه دانشجوی آن به نام‌های گری فوچی (به انگلیسی: Gary Fouchy)، یوهان برنارد (به انگلیسی: Yohann Auroux Beard) و سباستین اولیویرا (به انگلیسی: Sebastien De Oliveira Bispo) در سال ۲۰۱۱ ساخته شده است. همچنین قابل ذکر است این پویانمایی افتخار دریافت جایزه بهترین فیلم دانش‌آموزی از جشنواره پویانمایی سائوپائولو در سال ۲۰۱۲ را در کارنامه خود دارد. داستان درباره مزرعه‌ای است که روز به روز حیوانات آن چاق‌تر و چاق‌تر می‌شوند و رفته رفته این چاقی همه چیز را تحت تأثیر قرار می‌دهد…

                      این انیمیشن برنده جایزه بهترین فیلم دانش‌آموزی از جشنواره انیمیشن سائوپائولو (Anima Mundi) در سال ۲۰۱۲ شده است .

                      در قسمت نظرات شما می توانید این انیمیشن را دانلود کنید.
                      لینک دانلود : goo.gl/U9mta

                      با حجم 56 مگابایت

                       

                      پرشین تون...
                      ما را در سایت پرشین تون دنبال می کنید

                      برچسب : نویسنده : رضا rezaaez بازدید : 1052 تاريخ : شنبه 1 تير 1392 ساعت: 17:27

                                    

                                      

                        90 والپیپر زیبا و دوست داشتنی برای همه دوستداران و همراهان سایت پرشین تون . امیدواریم از این تصاویر زیبا و دلنشین لذت ببرید . پرشین تون اوقات خوشی را برای شما آرزومند است .

                        برای دانلود کلیک کنید

                        پرشین تون...
                        ما را در سایت پرشین تون دنبال می کنید

                        برچسب : نویسنده : رضا rezaaez بازدید : 959 تاريخ : شنبه 1 تير 1392 ساعت: 17:25

                        شرکت Squeeze  ویدئویی غیر رسمی از نسخه 3بعدی انیمیشن پرندگان خشمگین را منتشر کرده است . این شرکت هدف از انتشار این ویدئو را چالشی برای گروه طراحی خود دانسته تابا حفظ وفاداری به نسخه 2 بعدی ، انیمیشنی جالب و سرگرم کننده را منتشر کنند . این ویدوئو رسمی نیست و فقط اکتشافات هنری گروه سازنده برای ابراز علاقه به این انیمیشن به حساب می آید .

                        پرشین تون...
                        ما را در سایت پرشین تون دنبال می کنید

                        برچسب : نویسنده : رضا rezaaez بازدید : 1046 تاريخ : شنبه 1 تير 1392 ساعت: 17:24